Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
August 27
Image Size
976 KB
Resolution
1920×1080
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,913 (16 today)
Favourites
209 (who?)
Comments
217
×
Reading... by X4vrztesp Reading... by X4vrztesp
Solar : i wanna see~~~...

XD XD

Solar belongs to :iconvexyfate:
Nav1 belongs to :iconproject-nav1:
Causeway belongs to :iconlady-elita-one:
Elita One belongs to me... :D :D
Add a Comment:
 
:iconghostfreakfan01:
GhostFreakFan01 Featured By Owner 6 days ago
You should make Thunderblast :)
Reply
:iconx4vrztesp:
X4vrztesp Featured By Owner 6 days ago  Hobbyist Filmographer
well, Solar is kinda look like Thunderblast.. XD XD
Reply
:iconghostfreakfan01:
GhostFreakFan01 Featured By Owner 5 days ago
True lol
Reply
:iconx4vrztesp:
X4vrztesp Featured By Owner 5 days ago  Hobbyist Filmographer
she even got the same personality.. XD
Reply
:iconburnoutadventures:
Burnoutadventures Featured By Owner 4 days ago
But Solar is an Autobot, unless she is a spy or switched sides. 

Thunderblast is a Con femme who obsessed with powerful Con mechs.
Reply
:iconx4vrztesp:
X4vrztesp Featured By Owner 4 days ago  Hobbyist Filmographer
oh yeah.. lol.. :D
Reply
:iconghostfreakfan01:
GhostFreakFan01 Featured By Owner 5 days ago
Lol xD really? 
Reply
:iconx4vrztesp:
X4vrztesp Featured By Owner 5 days ago  Hobbyist Filmographer
yup.. :D
Reply
:iconjadefoxscarletibis:
JadeFoxScarletIbis Featured By Owner Sep 7, 2014
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha !! 
This is just so funny and there faces are perfect. Great job, pleases do more. Never be shy.    
Reply
:iconx4vrztesp:
X4vrztesp Featured By Owner Sep 7, 2014  Hobbyist Filmographer
:meow:
Reply
Add a Comment: