Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
August 27
Image Size
976 KB
Resolution
1920×1080
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,463 (3 today)
Favourites
253 (who?)
Comments
235
×
Reading... by X4vrztesp Reading... by X4vrztesp
Solar : i wanna see~~~...

XD XD

Solar belongs to :iconvexyfate:
Nav1 belongs to :iconproject-nav1:
Causeway belongs to :iconlady-elita-one:
Elita One belongs to me... :D :D
Add a Comment:
 
:iconmatthoffner:
matthoffner Featured By Owner 6 days ago  New member
lol
Reply
:iconx4vrztesp:
X4vrztesp Featured By Owner 6 days ago  Hobbyist Filmographer
:D :D
Reply
:iconphenometron:
Phenometron Featured By Owner Nov 10, 2014
LOLZ.
Reply
:iconx4vrztesp:
X4vrztesp Featured By Owner Nov 10, 2014  Hobbyist Filmographer
=p
Reply
:iconuberfrill14:
uberfrill14 Featured By Owner Oct 14, 2014  Hobbyist General Artist
Wait 'til they hear that there's gonna be a freakin' movie of this crap! e_e
Reply
:iconx4vrztesp:
X4vrztesp Featured By Owner Oct 14, 2014  Hobbyist Filmographer
XD XD XD
Reply
:iconuberfrill14:
uberfrill14 Featured By Owner Oct 15, 2014  Hobbyist General Artist
I'm sure they'd all cover their optics if they saw the movie. I know I would; I don't even dare look up the dang trailer. :iconscaredplz:
Reply
:iconzynoveous-prime:
Zynoveous-Prime Featured By Owner Sep 29, 2014  Hobbyist Writer
Oh my God this is hilarious.
Reply
:iconx4vrztesp:
X4vrztesp Featured By Owner Sep 29, 2014  Hobbyist Filmographer
:meow:
Reply
:iconzynoveous-prime:
Zynoveous-Prime Featured By Owner Sep 29, 2014  Hobbyist Writer
Them eyebrows 
Reply
Add a Comment: